OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar

Stok Kodu:
9786052263617
Boyut:
13,50 x 19,50 cm
Sayfa Sayısı:
152
Baskı:
1
Basım Tarihi:
Eylül 2019
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
%25 indirimli
100,00TL
75,00TL
9786052263617
396779
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar
75.00
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve OyunlarBu kitapçıkta OpenCV sistemi ile neler yapabileceğimizi basit ama işlevsel kodlarla örneklendiriyoruz. İşin teorisi yerine uygulamaya ağırlık verdiğimiz bu kitap, OpenCV için bir başlangıç kitabıdır. Bu kütüphane ile neler yapabileceğinizi işlevsel örneklerle gösterdik.Bundan sonraki çalışmalarımız Makina Öğrenmesi ve Yapay Zekâ gibi alanlarda daha fazla ağırlığa sahip olacak. Şimdiye kadar yaptıklarımız, sadece, bu amaca yönelik ısınma hareketleridir. Bu kitapta kullandığımız Face Recognition, Facial Landmarks, YOLO Nesne Saptama gibi kütüphane ve yöntemler yakın gelecekte neler yapabileceklerimizin ipuçlarını barındırıyor.Biz yazılımcıların, sadece sansasyonel gelişmelerle yetinmemiz mümkün değildir. Asıl önemlisi gündelik çalışmalarımızı şekillendiren ve şekillendirecek olan yeni bilişim yapı taşlarını nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek; bu araçlarla ve işlevleriyle bütünleşerek onları içselleştirmektir.Yapay Zekâ sadece Bilişim Dünyasını değil, fiziksel dünyamızın da her bir santimetrekaresini derinden etkileyecektir. Bundan kaçınmak artık mümkün değildir. Asıl yapmamız gereken, bu gelişmenin içinde, onunla birlikte yaşamayı öğrenmektir.Tanıtım MetniTanıtım Metni
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve OyunlarBu kitapçıkta OpenCV sistemi ile neler yapabileceğimizi basit ama işlevsel kodlarla örneklendiriyoruz. İşin teorisi yerine uygulamaya ağırlık verdiğimiz bu kitap, OpenCV için bir başlangıç kitabıdır. Bu kütüphane ile neler yapabileceğinizi işlevsel örneklerle gösterdik.Bundan sonraki çalışmalarımız Makina Öğrenmesi ve Yapay Zekâ gibi alanlarda daha fazla ağırlığa sahip olacak. Şimdiye kadar yaptıklarımız, sadece, bu amaca yönelik ısınma hareketleridir. Bu kitapta kullandığımız Face Recognition, Facial Landmarks, YOLO Nesne Saptama gibi kütüphane ve yöntemler yakın gelecekte neler yapabileceklerimizin ipuçlarını barındırıyor.Biz yazılımcıların, sadece sansasyonel gelişmelerle yetinmemiz mümkün değildir. Asıl önemlisi gündelik çalışmalarımızı şekillendiren ve şekillendirecek olan yeni bilişim yapı taşlarını nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek; bu araçlarla ve işlevleriyle bütünleşerek onları içselleştirmektir.Yapay Zekâ sadece Bilişim Dünyasını değil, fiziksel dünyamızın da her bir santimetrekaresini derinden etkileyecektir. Bundan kaçınmak artık mümkün değildir. Asıl yapmamız gereken, bu gelişmenin içinde, onunla birlikte yaşamayı öğrenmektir.Tanıtım MetniTanıtım Metni
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat